Bokstreif i Sande

Litteratur og fortelling
Voksne

Bibliotekarer fra våre tre bibliotek bytter på å anbefale bøker som fortjener ekstra oppmerksomhet.

Bokstreif. Holmestrandbibliotekenes bokturné. Gjesteopptreden ved Anne Skottvåg. Illustrasjonsfoto.

man 2. oktober 2023

Holmestrandbibliotekene

Bibliotekarer fra alle våre tre bibliotek bytter på å anbefale bøker vi har lest og som vi mener fortjener litt ekstra oppmerksomhet. Bøker som kanskje ikke er like mye omtalt, men som ofte slår bestselgerne ned i støvlene!

Bokstreif er en hyggelig time med litterært påfyll og leseinspirasjon.

Bokstreif er Holmestrandbibliotekenes egen bokturné, og går som et kveldsarrangement i Sande og som dagsarrangement i Hof og i Holmestrand i løpet av en uke hver måned.