Til arrangementer

Finn din stemme! - Kreativt skrivekurs

Kurs og læring
Ungdom

Bli med på gratis skrivekurs med Loni Bjerkholt-Pedersen!

Gratis - krever påmelding

Dato

tir 24. oktober 2023

Holmestrand bibliotek - Multisalen

Påmelding

Send e-post til:biblioteket@holmestrand.kommune.no

Er du glad i å skrive? Har du lyst til å finne din forfatterstemme? Bli med på gratis 10 ukers skriveverksted i Holmestrand!

I dette kurset vil du blant annet lære mer om god historiefortelling, bruk av replikker og dialog i tekst, samt få noen tips og triks for å holde på skrivemotivasjonen. I tillegg vil du få masse tid til å jobbe med din egen tekst, og gi tilbakemeldinger på andres tekster. Du lærer også hvordan du kan beskytte din idé.

Kurset går over 10 uker, hvor kursdagene er annenhver uke. De øvrige ukene er det lagt opp til at deltakerne møtes og jobber sammen på egen hånd.

PS: Begrenset antall plasser, frem til kurset er fullt er det løpende påmelding. Du behøver ikke å ha vært med helt fra starten av for å melde deg på. Kurset passer fra 15 år og oppover.

Du melder deg på ved å sende en mail til: biblioteket@holmestrand.kommune.no

Kursdatoer er:

UkeHvorUkedag, datoKlokkeslett
36MultisalenTorsdag, 07.09.202317.00 - 19.00
38MultisalenTorsdag, 21.09.202317.00 - 19.00
40MultisalenTorsdag, 05.10.202317.00 - 19.00
43UtsiktenTirsdag, 24.10.202317.00 - 19.00
45MultisalenTirsdag, 07.11.202317.00 - 19.00

Om kursholder:

Loni Bjerkholt-Pedersen er kurslærer i dette kurset. Hun driver sitt eget kommunikasjonsfirma, og tar oppdrag som blant annet kurslærer, foredragsholder, skuespiller og tekstforfatter. Loni har mye erfaring fra scene, TV og radio, blant annet som frilansjournalist, konferansier og programleder.

Loni elsker å hjelpe folk med å finne skrivegleden, og å bli kvitt sceneskrekken.

Les mer om Loni her

Les kundeomtaler her