Metallverksted for barn

Verksted og kreativitet
Barn

Velkommen til metallverksted for barn, i samarbeid med Aluminiummuseet i Holmestrand.

Gratis - krever påmelding

lørdag, 28. september

I samarbeid med Aluminiummuseet i Holmestrand

Send e-post til:nina.fredrikke.lehne@holmestrand.kommune.no
Legg til i kalender

Aluminium er et mykt og bøyelig metall som er lett å jobbe med. På dette verkstedet gjenbruker vi metallplater fra fabrikken i Holmestrand, som pyntes med perler og paljetter.

På verkstedet skal vi klippe i metall, hamre og bruke limpistol. Verkstedet passer derfor for barn fra 7 år og oppover. Du er nødt til å melde deg på i forkant dersom du har lyst til å være med. Det er kun 15 plasser, så meld deg på så tidlig som mulig, siste frist er 20. september.

Påmelding skjer ved å sende e-post til nina.fredrikke.lehne@holmestrand.kommune.no og du må motta en bekreftelse tilbake. Skulle det bli fullt, vil vi lage venteliste, så det er flott om dere sier fra dersom dere ser at dere ikke får til å delta allikevel.