Til tjenester og tilbud

Kurs og læring

Språkkafeer

I Holmestrandbibliotekene har vi språkkafeer som faste tilbud i alle våre tre bibliotek.

Mange hender som møtes i midten

Hof bibliotek

Hof bibliotek har språkkafé hver torsdag kl. 12.00-13.30. Her kan du øve på å snakke norsk sammen med dyktige og snille frivillige. Samtalene tilpasses ditt nivå. Det er gratis å delta, og det serveres kaffe og te.

Det er Vassås og Hof bygdekvinnelag som er ansvarlig for språkkafeen.

Språkafeen i Sande drives av Sande frivillighetssentral i samarbeid med biblioteket. Her møtes man annenhver torsdag fra kl. 12.35-14.15. Trenger du å lære å snakke bedre norsk? Eller ønsker du å bli kjent med noen av våre nye innbyggere? Da kan språkkafeen på Sande bibliotek være noe for deg.

Språkkafé i Holmestrand

I Holmestrand driftes språkkafeen av Frivillig aktiv og de benytter bibliotekets lokaler etter stengetid. Språkafeen er annenhver torsdag kl. 18.00-20.00. Hjertelig velkommen til et sted hvor vi lærer mer om norsk språk og Norge, og finner nye venner i en hyggelig og sosial setting.