The secret of Cold Hill

Tilgjengelig som:

Om boka

• Sussex (Storbritannia)
Cold Hill House har brent til grunnen og blitt erstattet med nye, ultramoderne hus. En ny æra har begynt, og minnene om husets mørke fortid har gått opp i flammer. Cold Hill Park er fremdeles delvis en byggeplass, men de første familiene har allerede flyttet inn i de nye husene. Emily og Jason Danes har endelig funnet sitt drømmehjem, og for Claudette og Maurice Penze-Weedell er det det perfekte stedet å tilbringe pensjonisttilværelsen. Det virker som en idyll, men det tar ikke lang tid før familiene merker at de ikke er alene i de nye hjemmene sine. Megleren ga aldri beskjed om at ingen har blitt eldre enn førti i Cold Hill House, og at ingen noen gang har forlatt huset med livet i behold. Boken inngår i BS engelsk bestselgerabonnement. Omtalen er utarbeidet av BS.

Utgaver